Search
SA EI OLE ÜKSI
KOOS ON KERGEM
INFO@MEDIAMARKETING.EE

Jala jälg

"Jala jälg" raamatu meediatöö

Raamatute meediatöö

Jala jälg

RAAMATU TUTVUSTUS

Nike: 50-dollarilisest ettevõttest maailma tuntuimaks kaubamärgiks

1962. aastal laenas äsja ärikooli lõpetanud Phil Knight oma isalt 50 dollarit ja lõi ettevõtte, millel oli lihtne missioon: importida Jaapanist hea kvaliteedi ja soodsa hinnaga spordijalatseid. Oma laimirohelise Plymouth Valianti pakiruumist müüs Knight esimesel aastal 8000 dollari eest jalavarje. Praegu on Nike aastakäive kuni 30 miljardit dollarit. Idufirmade ajastul on Nike kõikide idufirmade eeskuju ja nn vuhhist (Nike logo) on saanud revolutsiooniline, üle maailma tuntud ikoon, mis on üks levinumaid ja äratuntavamaid sümboleid.

Nike’i asutaja ja tegevjuht Phil Knight räägib Heliose kirjastatud raamatus “Jala jälg. Nike algust meenutab selle looja Phil Knight” esimest korda vähetuntud loo ettevõtte alguspäevist kuni selle arenemiseni maailma üheks kultuslikumaks, uuenduslikumaks ja tulusamaks kaubamärgiks.

MEEDIAKAJASTUSED

Autor:

Phil Knight

Aeg:

2020

MEEDIAKAJASTUSI:

Like